24 augusti

Nu är det tillbaka till det gamla vanliga, skolan :(
och det värsta, samhälle! jag ska plågas med det ett helt år, det kommer bli fruktansvärt. Tack och lov för att man är ledig på onsdagar iaf :) I morgon är det egen hårvård, vilket innebär en lugn dag :) så man har tid att se på alla små söta ettorna haha.
Jag är även i ganska stort behov av en praktikplats! måste ut i stan och leta runt, men har varit på ett par ställen idag som jag ska höra av mig till senare i veckan igen, får hoppas jag får på någon av dem.
Det har blivit ändringar i år iaf, vi tar inte studenten förrän den 10 juni! en vecka senare än det brukar bara för att vi har höstlov i år, så har det inte varit innan. Både bra och dåligt, för jag som skulle sticka utomlands direkt vi slutat ju :o

Nu måste jag vila en stund, för jag har haft sjukt ont i huvudet hela dagen och det orkar jag inte med, så Puss på er :)

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

jaså, vart ligger den då? (: KRAM

2009-08-24 @ 20:44:18
URL: http://modeflickan.se/Ndotter
Postat av: Esmeralda

Ja, det var en body :) Köpte den på Lindex för jätte några år sen. På underkläders avdelningen. Så kolla där, eller i andra butiker. (: KRAM!

2009-08-27 @ 18:35:01
URL: http://modeflickan.se/Ndotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0