27 augusti

Åh det var riktigt skönt att vara ledig igår, fast jag inte fick så mycket exta sömn för det. vaknade tidigt och var hos läkaren vid halv 11. Idag har jag varit och hämtat sådan grej som manhar när man har astma som jag ska ta 2 ggr om dagen. Förhoppningsvis ska det hjälpa mot min hosta :)
Precis hemkommen från stan och fick med mig lite hem! Stövlar, 2 t-shirtar, ett rosa linne och svarta shorts :)
Och en annan bra sak idag var att jag fick min praktikplats vid davidshall! :) Hoppas nu verkligen att det är ett bra ställe, för hon jag pratade med var verkligen supertrevlig.
Nu ska jag äta lite, Puss =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ööver sexig!

2009-08-29 @ 12:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0