5 juli

godkväll! :D
Trött efter att ha jobbat nästan hela dagen idag, hihi nytt jobb i Lomma idag. Glasskiosk i hamnen, kom gärna och hälsa på mig! :D Sen har jag bara tagit det lugnt ikväll och gjort ett teori test.
I morgon har jag körlektion och ska plugga lite teori, sen ska vi flytta lite saker till huset =)
Innan var mamma så jävla glad för hon skulle flytta, men nu har hon bara ångest och ångrar att hon ska flytta. Hon planerar redan att flytta någon annan stans innan hon ens flyttat dit, om hon inte trivs.. Hon skulle lyssnat på oss andra istället från början :) Men nu är det försent, så nu får hon ge det en chans för jag ska fan inte flytta fler gånger med henne så jobbig som hon är! Men men, allt löser väll sig när vi är färdigflyttade.

Nu börjar det närma sig, bara 6 dagar kvar! Tihi :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0