13 juni

det är så mycket nu, allt på en gång!
massa att fixa till resan och kalaset som var igår. Det blev jätte lyckat faktiskt trots några händelser, men det löste väll sig hyfsat :) och tack alla som kom och firade min och kattas 18 års dag med oss, hoppas ni hade kul iaf :)
Vi fick även huset igår så idag fick vi inte sova så länge eftersom de har satt upp en vägg i huset till mig rum, hihi =) så nu är jag ganska så trött, har städat lokalen idag, varit på stan och precis klippt en kompis. Senare ikväll ska vi på middag hos farmor och farfar =) och efteråt kommer katta och hämtar mig eftersom min lilla älskling fick körkort igår! :D Wiho, så nu ska vi köra överallt (a) :D

Har lite grann kvar att packa, men är ganska så klar. Har lite för mycket med mig men det skadar inte :D Så 09.08 på måndag sitter vi på tåget till göteborg för att sedan ta flyget till Cypern :D

Nu ska jag gå och göra något annat vettigt :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0