31 maj

Tja!
super dålig uppdatering under helgen =( not good!
i fredags var jag först på körskolan och körde, och det gick såklart bra som vanligt (a) sen jobbade jag efteråt och sen var jag bara hemma och tog det lugnt =)
Igår var det först fest på lindängen och sedan till min kusin som fyllde år i fredags. haha, det var väll en rolig och trevlig kväll :) tack katta och emma <3 Haha och katta hade min mammas peruk på sig, som vi köpte i thailand för skoj skull.. den ser jätte verklig ut så folk trodde hon hade färgat håret ju. tills hon gör värsta tabben och börjer huvudet lite för långt bakåt så peruken åker bak hahah så man ser hennes hår :D och sen provade en kille den, as kul.. såg ut som värsta akolisten :O haha!


Haha fin bild!


Vaknade upp bredvid Katta idag, men hon stack nästan medesamma för jag skulle jobba sen =) var hemma vid 5, käkade och sen klippte jag grannen här.. Nu ser jag på gossip girl :) hihi näst sista avsnittet :O =(

Nu är det inte lång tid kvar! :O och denna veckan är riktigt najs i skolan, ledig på torsdag och fredag :)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0