4 juni

Godkväll!
Skola igår, men det var chill. gjorde knappt något =) fick gjort mitt matte prov iaf och fick mitt mvg (a) tihi jag är bäst!
Sen blev det massa ärenden i stan med Katta och även glass på jensen, mys. Fick även handlat två shorts och en tröja =)
 

Idag var jag ledig, superskönt! men stack till stan vid halv 12, sen hem och göra vid Alice och Emelies hår =) Sedan vidare till john bauers utspark med katta. fy fan, kan inte förstå att jag bara har ett år kvar! då är det jag som åker runt i stan och sjunger och är lyckligast i världen! Så jävla sjukt! Man blir så glad av att se alla studenterna.
Efteråt så åkte jag och Katta till stan, kikade runt lite och kollade sedan på dem små söta 9orna från söderkulla som har bal ikväll :) så kul vi hade den dagen.. får verkligen hoppas att det blir någon bal i 3an!

Frisörernas studentflak var absolut tuffast! rosa, hur snyggt är inte det :O jag vill också ha det så!



Skönt i morgon är man också ledig :) Ska till körskolan och sedan färga kattas hår =) sedan får vi se vad kvällen bjuder på :) Puss på er


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0