7 juni

godkväll!
hade en trevlig kväll igår hos Tuss :) mat, tårta och bad för en del :) tack!


idag har katta och jag varit i stan, vi var faktiskt så duktiga att vi till och med cyklade dit! Sedan följde jag med mamma till burlöv och sedan har jag bara varit hemma ikväll :) fått min andra dator fixad eftersom jag ska lämna in min skoldator nu i veckan =/ buu. och idag var det ju sista avsnittet av gossip girl, lite dåligt slut tyckte jag. Det kunde ju faktiskt ha slutat på ett bättre sett, eftersom vad jag vet så har de inte påbörjat att göra en ny säsong. men det lär ju komma med tanka på hur det sluta =) Större delen av kvällen har ägnats åt att leta resa till mig och min lilla älskling. för snart så ska vi åka och fyfan vad vi ska festa, sola och bada!

Nu ska jag snart tvätta bort sminket och lägga mig för i morgon är det skola igen. kort dag som tur är och på kvällen är det student som gäller =)

Pussar

Kommentarer
Postat av: uusi

jag ska till algeriet :)

2009-06-08 @ 00:39:26
URL: http://uussii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0