13 maj

Hoppas du hade en bra födelsedag igår honey <3 fastän du inte fick en bil eller resväska. men det löser vi <3 =)
Idag var det skola, men inte någon vanlig skoldag. Vi hade först egen hårvård men eftersom jag inte skulle göra något med mitt hår så fick jag gjort en långhårs permanent istället, duktigt :) Kvart över 12 kom en buss och hämtade upp oss eftersom vi skulle på någon utflykt. Men vi hade ingen aning om vart vi skulle åka. Det har varit mycket snack om var vi skulle och vad vi skulle göra. Men inte hade någon en aning om att vi skulle cykla!


Vi hamnade strax utanför dalby och cyklade dressincykel tror jag det hette. Haha ganska skumt, men ja det var ju bättre än att bara sitta i skolan =) käkade lite när jag kom hem och sedan har jag pluggat lite grann, väldigt tråkigt! Har ganska mycket kvar att göra innan sommarlovet faktiskt =/ hoppas verkligen inte att vi får något nytt vi ska göra nu! Men jag ser fram emot nästa vecka som kommer gå snabbt. måndag och tisdag slutar vi halv 12, praktik på onsdag och ledig torsdag och fredag, jätte najs ;D puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0