14 maj

Hejsan hoppsan!
Lugn dag i skolan idag. Började med att Madde gick igenom hur man tog hål i örat och visade lite och sådär. Sedan var det en del i klassen som gjorde hål i öronen :D hihi sen arbetade vi bara lite med saker som vi har kvar att göra innan denna terminen är slut. Efter lunch var det den drygaste lektionen utav alla, praktisk marknasföring. Men vi jobbade på med häftet man skulle ha gjort så vi slutade kl 2 =) det blev väll inte så väl gjort men godkänt ska man väll klara sig med ;P

Nu sitter jag vid datorn och har precis ätit mina fiskbullar i hummersås med ketchup! den som inte har smakat det måste göra det hihi (a) låter sjukt äckligt men det är verkligen supergott! :D

Helt sjuk vad tiden ändå går snabbt. Nu har halva maj redan gått och det är mindre än 1 månad till sommarlovet! så jävla skönt ska det bli, efterlängtat! Sen får vi huset den 12 juni och så är det 18 års fest för mig och Katta =) och om 2 månader så fyller jag även 18! ;O lilla jag blir vuxen :D och kattas och min resa! vi ska utomlands men vet inte riktigt vart. Eller jo cypern eller turkiet, men ingenting är bokat för vi ska ta sista minuten och hoppas på att hitta det till ett bra pris. Så det gäller att hålla utkik hela tiden, men det är jag så duktig på!  Ska ni resa någonstans i sommar? =)

Och sen är det såhär, att det finns en kille som är sååå sjuuukt snygg. Kan han bara inte inse att jag vill ha honom ;O




Kommentarer
Postat av: Rebecka

hej hej!

jag är också medlem på famebloggers, men hur lyckades du få in den där rutan på din blogg? förklara hur för den syns inte när jag gör, var satte du de osv?

svara i min blogg tack :)

2009-05-14 @ 19:00:09
URL: http://rsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0