16 maj

Igår var det först matte, chill =) men prov om 2 veckor som jag inte fattar ett skit av, lyckat!
Slutade halv 12, och då fick jag snabba mig för jag skulle jobba kl 12. Men pappa var snäll och hämtade mig och körde mig dit (a) Slutade vid halv 8, och då var jag riktigt trött. Hem och käka sen tog jag det bara lugnt och såg film =) myspys

Idag vaknade jag vid halv 10, men när jag såg att det var sådant skit väder så gick jag och la mig lika snabbt igen =) sov en stund till och sedan klippte jag pappa. Nu ska vi snart grilla i detta underbara vädret, men skit samma det är gott iaf (: Ikväll är det eurovisionsongcontest också, någon som ska se på det skit programmet? :) inte jag iallfall, men vet inte vad jag ska göra =)
 
Ååh vad jag vill utomlands nuuu =( och jag saknar Thailand =(

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0