20 maj

Sitter på praktiken nu och har precis ätit lite :) gick till hemköp inne på kronprinsen och när jag står där utanför i solen och pratar med katta i telefon så är där världens sötaste hund! så sjukt söt att man bara dog! jag som inte annars tycker om hundar, men den lilla hunden, man ville bara ta den med sig! Den var så liten, hon bar den med bara en hand och den var inte mycket större än handen. Haha =)
Har sjukt tråkigt här, men jag har nästan fått gjort klart itt arbete som ska vara inlämnat i morgon :) och jag fixade mina vågor igår och gjorde även en permanent haha, fyfan vad jag hatar alla jävla dockorna!
Även fixat en del saker inför vårt kalas, vi ska ju ha leker och grejer (a) någon rolig lek som man kan ha på en fest? =)
Puss, ska forsätta plugga lite kanske =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0