24 maj

kanske dags att skriva nu?
det var ju någon dag sedan =) men jag och Katta hade fullt upp i fredags, vi gjorde en massa ärende! duktiga flickor.
Fast först var jag uppe halv 8, en ledig dag! för att gå på riskettan, men vad gör man inte för körkortet tihi (a) sen mötte jag katta i stan så tog vi oss ut till ekohallen för att shoppaloss :) fick nästa handlat allt som vi skulle wiho. Sen stack vi hem, hon gick ut med hunden och jag åt lite. Sedan cyklade vi till entré i det superfina vädert. Handlade tyvärr ingenting =( men katta fick handlat en jättefin klänning :) och när vi väl ska cykla hem, gissa om det inte ösregnar då =( kan det bli bättre :)
Sen var vi duktiga och fixade min läxa också och chillade till hon cyklade hemåt =) sedan blev det bara film och mys.

Igår tog jag det lugnt på dagen bara, grillade på kvällen och sen kom Katta till mig.. Fixade oss lite och så kom Emma och hennes bror och hämtade oss för att köra oss till Limhamn. hihi hade väll trevligt igår =)

Idag är jag sjuuuuukt förkyld, jag orkar fan inte. jag har precis varit sjuk i nästan 2 veckor och nu igen? asså det kan inte vara sant :O jag brukar aldrig vara sjuk ananrs :( Skit sur är jag också för den delen!!! asså menar de lilla kräket allvar, samma dag som oss? Vi som planerat allt i så många månader, och sen ska du komma och förstöra.. vem fan tror du att du är? jag hoppas för ditt eget bästa att de du gjort påverkar det vi planerat!! jäälva skit, det som inte får hända händer liksom. 
 
Kysssss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0