5 maj

Efter en natt med så lite sömn som jag fått i natt så mår man inte så bra.. jag fryser, är trött i hela kroppen och nu har jag börjat få hosta också. det är snart sommar, sånt här skit orkar man inte med då! Nu vill jag faktiskt bli frisk och orka med saker å ting!
Jag gick iallafall till skolan idag, fast jag egentligen inte alls hade någon ork. Mitt hår ser ut som jag vet inte vad, och det är dags att göra något åt det och hoppa in i duschen strax! Det var ganska lugnt i skolan men en väldigt dryg dag. Vi skulle haft praktisk maknadsförning men nix det blev frisör och skriva om lite olika sjukdomar, mjäll och liknande och en seg svensk lektion efter det. Tisdagar kan inte bli bättre än såhär! På lunchen traskade vi till mobilia i regnet, dels för att Katta och dem andra skulle käka lite och leta efter present till Catha.
Något bra tips till en 18 åring?
Nu ska jag ta och äta lite, för jag är superhungrig =) sedan måste jag ta och vila en stund för att orka med resten av dagen, är i stort behov av att plugga men nej det blir det säkert inte :) vi hörs senare puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0