Godmorgon!

Pigga och vakna idag? :)
Jag mår iaf nästan bra! till skillnad från vad jag har gjort innan i veckan (a)

Haha lite kul, la upp en bild på bdb igår på mig själv bakifrån i bara trosor. och ja, det är klart folk reagerar. Det finns folk som aldrig skulle lägga upp sånna bilder, inte ens på sig själv i bikini. och att folk (tjejer) kommenterar att jag är pinsam för det? jag förstår inte var det kommer ifrån. Har inte jag rätt till att lägga upp precis vad jag vill?
helt ärligt, mogna flickor. Tror ni jag bryr er om era små kommentarer? nej inte ett dugg! så lägg ner er energi på någon som vill ha era löjliga kommentarer och fortsätt vara avundsjuka, så länge ni mår bra av det :)

nu ska jag iaf äta frukost :) puss på er


Kommentarer
Postat av: alonso

fortsätt lägga ut såna bilder hihi

2009-05-09 @ 14:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0