I'm back.

redan? ja, det blev inte alls länge ikväll. Jag mår så kasst, jag orkar verkligen inte. Sååå sjukt ont i huvet, hela kroppen och bara trött. Det blir väll inget festade i morgon då heller för det är ju inte lönt när jag mår såhär. Men nästa helg, då jävlar ;)

Jag var iaf jätte duktig och körde till lund idag, hämtade min kusin och sen in en snabb runda på nova och lämna tillbaka mina skor. ångest? ja kan man verkligen säga! Men vad ska jag med skorna till om jag får ont i fötterna av att gå i dem? sen åt jag grillat hos grannarna, eftersom vi inte kan grilla än, eller ja inte så najs på balkongen precis ju. Vid 7 var jag hos Sanna för tjejmiddag/liten 18 års fest för henne :)

Hon hade bakat en sån söt tårta! exakt en sån här!



Nu blir det tv, pusspuss

Kommentarer
Postat av: KisKis.blogg.se

Stackars älsklingen! BLI FRISK :D

2009-05-02 @ 17:17:17
URL: http://kiskis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0