sjukling

Jag gick från pratiken kl 4 för jag inte mådde bra så dem tyckte att jag skulle gå hem och vila istället. Jag la mig i sängen och vilade en stund, och när mamma och pappa sen kom hem så stack vi till läkaren för att kolla upp om det var någonting. Man ska ju liksom inte ha feber i 1,5 vecka och må dåligt?
Ja de tog iaf blodprov på mig som inte visade så mycket och fick på röntgen nu kl 10. Så ska strax bege mig dit och se om de hittar någonting. Annars så får jag gå till vårdcentralen i morgon också för att ta andra tester. Jag avskyr verkligen sprutor, stick i fingret, blodprov och så. Bara ge mig en massa medicin istället så jag blir frisk!
Inte nog med det, vi ska tillbaka till det andra stället efteråt också för att få svaret, åh kan dem inte bara ge svaret där liksom. Jag vill hem och sova bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0