11 maj

snabb uppdatering..

i lördags kväll var det 18 års fest för Catha, trevligt :) men var hemma ganska tidigt eftersom jag fortfarande inte mådde så bra.

Igår, hmm ja vad gjorde jag.. pluggade lite grann, gossip girl såklart! och så grillade vi, mums


Idag har jag bara varit i skolan och sen en snabb runda på stan med mamma. Skulle egentligen jobbat idag men hon ringde mig och sa att det skulle vara stängt där idag så då blev det inget jobbande. Skönt ändå men man får inga pengar då heller =/ Funderar på att börja göra min permanent, men det känns inte så lockande. Vid 3 ska jag sticka till entré med Katta :) Vi har planerat så mycket till vårt kalas nu och det kommer bli så sjukt bra! ;D en del inbjudningar är också skickade, säg till om du inte har fått någon (a)

I morgon är det faktiskt min lilla älsklings födelsedag så glöm inte säga Grattis till henne! :) kiskis.blogg.se
och det är 2 månader till jag fyller år! wiho




Kommentarer
Postat av: J

sjuuuuukt fiin! :)

2009-05-12 @ 20:06:39
Postat av: jessica

tack du :)

2009-05-12 @ 22:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0