varför gör du såhär mot mig?

Jag klara det inte, du vet att jag inte klarar av att prata om det men ändå ska du ta upp det? ska det inte räcka med att jag säger till dig en gång att jag inte klarar av det? du vet hur jävla dåligt jag mår av det och hur jävla ledsen jag blir.. eller ja, det var vad jag trodde iallafall.. Du har bevisat motsattsen för mig precis och nu orkar jag inte mer.. Du får mig att må ännu sämre, tyvärr är det sant och jag vet inte vad jag ska göra.. Du säger så många gånger jag gör allt för dig, men bevisa det då också! och säg det inte bara! Jag vill bara bort här ifrån, slippa allt och alla, men så funkar det inte.. Vi skulle lösa det här, du och jag, men du gör det bara så många gånger värre.

snälla, förstå någon gång..

Kommentarer
Postat av: My

Hoppas det ordnar sig för dig..

2009-05-27 @ 10:56:03
URL: http://vardagensdramatik.blogg.se/
Postat av: Jeanette

den där "människan" verkar absolut inte vara värd dina tankar och din energi. jag hoppas det löser sig och att du mår bättre :)

2009-05-27 @ 12:41:25
URL: http://jeanettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0