13 okt

Jävla skit, min kamera är sönder. eller aa inte kameran men minnes kortet. Måste köpa nytt annars går det inte att ta några bilder ju. :( Förstår inte hur det har kunnat gå i sönder :S Lock knappen är borta så det är låst typ, skumt :P

Idag har det bara varit skola, sjukt seg dag med kortafton hela dagen. Tråkigaste som finns och läraren gör det inte bättre. Hoppas att det var sista gången vi hade det sådär! Sjukt mycket ångest för gesäll modellerna, det kommer aldrig gå ihopa. Måste leta, leta, leta!

Och tiden går bara så sjukt snabbt. Det känns som det är jättelång tid till maj då gesället är, men först är det lilla gesäll resan i december! det känns inte som det var länge sedan jag fyllde år och vi var på Cypern. Men det har ändå gått 3 månader sedan dess! :O

Jag förstår inte hur vissa personer tänker, att känslor bara kan ändras på några timmar. Hur kan folk ha hjärta till att göra sådär. jag förstår ingenting längre, antingen är jag trög eller så vet jag inte vad som hänt. Men livet forsätter och det känns som det börjar bli dag att ta tag i lite saker nu faktiskt!

xoxo j.

Kommentarer
Postat av: ESMERALDA

yei, sexi mama!;) vad hände med bloggandet jessica!!! :D kom igen nu!

2009-10-22 @ 22:01:12
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0