24 okt

ojdå, jag glömde blogga :O fan :D haha

lite frågor att roa er med att läsa så länge, vsg! haha :)



Porriga frågor:

1. När hade du sex senast?  allt för länge sen :/

2. Har du blivit med barn någon gång? nej tack och lov!

3. Vad är det pinsamaste du har gjort under en sexakt? fan vet jag :O haha

4. Vem är den bästa du har haft sex med? tror han vet det själv :D

5. Vem är den sämsta du har haft sex med? hihihi inget namn..

6. Har du haft sex med någon kompis? aau

7. Vem var en slump att du hade sex med? -

8. Ångrat någon av dom? typ.

9. Var du kär i alla? ne..

10. Är/har du varit en player? aldrig!

11. När blev du av med oskulden? ett par år sedan

Har du haft sex i;

12. Ett badkar/dusch? japp!

13. På ett tak? ja najs!

14. En toalett? absolut

15. I en skog? vet inte om det kallas skog men kanske.

16. I en säng? nej föredrar golvet

17. I en husvagn? haha ne

18. I en bil? jadå

19. När var din första kyss? länge sedan

20. Hur gammal var ditt äldsta hångel? 25 tror jag

21. Hur många seriösa förhållande har du haft? -

22. Hur många gånger har du varit riktigt kär? inte många

23. När kramade du någon senaste? allt för länge sen, ge mig kärlek!!

24. Saknar du någon speciell nu? ja!!

25. Har du svårt att bli kär? njä sådär.

26. När kysste du någon senast? - saknar kärlek!

27. Ångrar du det? absolut inte

28. Är du singel? Yes =)

29. När fick du en komplingmang senaste? idag tror jag

30. Har du träffat någon internetperson? - ja?

31. Vem vill du ha sex med? dig, kom och ta mig!


Kommentarer
Postat av: ESMERALDA

oj oj oj jessica uppdaterar! BRAVOO :D

2009-10-25 @ 18:37:07
URL: http://ndotter.se
Postat av: ESMERALDA

Taaack! :) Dinsko, 600kr! :)

2009-10-27 @ 11:00:00
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0