29 okt

Heeej! ;D

hihi mysig natt ^^
Sen blev det en lång dag med Katta på stan :) Fick handlat en rosa klänning och Katta handlade en svart.
Vi käkade även god mat på mando, mums :) nu är jag mätt så jag döööör! Jag åt för 2 pers, haha. Lilla jag liksom, förstår inte vad allt fick plats. När jag nästan hade ätit upp min fisk så smakade den bara vatten, så jag sa till så fick jag en ny portion och åt nästan upp hela den också haha ;D Katastrof :)
Om 1 timme är det mammas pojkar, sen tror jag att det är läggdags tidig för jag är trött som fan!
I morgon ska vi antagligen på en liten "familje-utflykt" som mina föräldrar uttrycker det, haha inte så roligt men jaja :) får se fram emot lördag iaf!

PUSSSS!



Mat är gott :)


Min lilla klänning =)




Kommentarer
Postat av: Casandra

Sv; Ingenaning, kan kolla med mamma. Går du också frisör eller? :)

2009-11-03 @ 20:48:25
URL: http://cazsie.blogg.se/
Postat av: Casandra

Sv: Jag kan fråga mamma. Går du också frisörprogram eller? :)

2009-11-03 @ 22:05:25
URL: http://cazsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0